תוך כמה זמן מאתרים כספים בהר הכסף בעזרת סוכנות לביטוח?

הר הכסף הוא פרויקט של משרד האוצר, שמטרתו לסייע לאזרחי ישראל לאתר בקלות ובמהירות את הכספים האבודים, הנמצאים בחזקת גופים פיננסיים שונים ברחבי הארץ.
הכספים הללו יכולים להיות קרנות פנסיה, קופות גמל, חסכונות פנסיוניים שונים, פוליסות ביטוח, חשבונות בנק, פקדונות ועוד.
בגלל ריבוי הגופים הפיננסים, כמו גם סוגי החסכונות השונים חיפוש עצמאי הוא מורכב ביותר ואף בלתי אפשרי, אך אפילו הר הכסף לא מספק מידע מלא, אלא אם אתם עושים את החיפוש בעזרת גוף מתמחה, כמו סוכנות ביטוח.

 

איך מאבדים את הכספים?

חלק גדול מן ההפקדות השונות נעשה באמצעות המעביד – על פי חוק.
משום כך, רבים לא יודעים כלל שיש הפקדות כאלה על שמם, או היכן הן נמצאות, במיוחד כאשר מדובר על עובדים שעברו ממקום עבודה אחד למקום אחר, כאשר מופסקת הפקדה רציפה לקופת חיסכון, או כאשר נפתחת קופה לעובד, אך לא נשמר רצף הפקדות, או בתקופה ממושכת ללא העסקה מסודרת ובלי הפקדות.
חסכונות ישנים שההורים פתחו לפני שנים, או חשבון בנק ישן שאינו פעיל יותר, אך יש בו יתרות ועוד.
בכל המקרים הללו, קופת החיסכון עלולה להפוך לא פעילה ולהישכח.

 

איך מאתרים את הכספים הללו?

ניתן להשתמש באתר הר הכסף, או באתר המסלקה הפנסיונית, אשר שניהם קיימים ופועלים לטובת הציבור בתשלום סמלי, או בחינם. ניתן לבצע בדיקה פשוטה ומהירה, שמגלה לכם תוך זמן קצר, איפה יש כספים על שמכם, מהם הסכומים, איזה סוג של חיסכון זה ועוד.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי גם בדיקה בהר הכסף או במסלקה הפנסיונית אינו מצליח להביא לידיעתכם את כל המידע הקיים ולכן מומלץ להיעזר בבעלי מקצוע שזהו תפקידם, כמו סוכנות ביטוח למשל.

במקרה כזה, האיתור של כספים אבודים נעשה במהירות רבה הרבה יותר – תוך שעה עד כמה שעות ספורות תקבלו את כל המידע הרלוונטי. כמו כן, אמינות המידע גבוהה הרבה יותר ומקיפה הרבה יותר, שכן חברות מקצועיות שזהו תחום המקצוע שלהן יכולות להגיע למידע רב ומדויק יותר מאשר זה שתצליחו לאתר בכוחות עצמכם.
בנוסף, הר הכסף מתייחס רק לחשבונות לא פעילים ואינו מספק מידע על סכומי הכסף שנמצאים שם. כדי לאתר את המידע הזה, תצטרכו לפנות טלפונית, או במייל – לגוף בו מאוחסן הכסף.

 

לסיכום

הר הכסף הוא פרויקט מבורך של משרד האוצר, אשר פתח את האפשרות לכל אזרחי ישראל לאתר כספים אבודים בבעלותם. יחד עם זאת, קשה לאתר את המידע במלואו, למרות הכלי החשוב הזה. לכן החיפוש יכול להיות שלם, מהיר ואיכותי רק בעזרת סוכנות מתאימה, שיש לה ידע וניסיון מקצועי בתחום.
למידע נוסף לחצו: silver-mountain.co.il

איך מאבדים את הכספים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תוכנה
דיגיטל
7 טיפים לבניית אתר איכותי ומקצועי

בונים אתר אינטרנט? אתרים לא הופכים למצליחים ורווחיים סתם ככה – על מנת שהאתר ימלא את המטרה שלו יש לדאוג למספר אלמנטים שיסייעו לקידומו ולהצלחתו. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר

גאדג'טים
למה כדאי לשים לב לפני רכישת שעון יד

מי שרכשו אי פעם בחייהם שעון יד, יודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות עם כמה כללים בסיסיים. שכן, אי היכרות עמם עשויה להביא לרכישה שגויה. לפני כמה ימים החלטנו לקחת את

בית
עיצובים לבית
5 טיפים לעיצוב המטבח

המטבח הוא לב הבית. כולנו מבלים במטבח שלנו לא מעט שעות מידי יום. עיצוב מטבח צריך להיות חמים ומזמין. כדי ליהנות ממטבח מעוצב ומזמין, לא חייבים להוציא כסף רב. לא

פטור ממס הכנסה
עריכת דין
בחינת סוגים שונים של פטורים ממס הכנסה

פטורים ממס הכנסה ממלאים תפקיד משמעותי בעיצוב הנוף הפיננסי של הפרט. הבנת סוגי הפטורים השונים הקיימים יכולה לסייע לנישומים למקסם את חסכונותיהם ולהפחית את חובות המס שלהם. בפוסט זה בבלוג,