אלו סוגי קמפיינים ניתן להקים בטיקטוק?

חשבתם שטיקטוק זה רק לילדים? שהיא רק טרנד והיא תעלם מהחיים והתודעה שלנו במהירות שבה סנאפצ'אט עשה? אז טעיתם ובגדול. אנחנו חושבים ומרגישים שהיא כאן בשביל להישאר, למרות כל הפיצ'רים החדשים (כמו הרילס) שהביאו לתוכם פייסבוק ואינסטגרם. הקונספט הייחודי, האינטרקטיבי והמהיר שלה הוא הדור הבא בזירת המידה.

 

מהי אפליקציית הטיקטוק?

אפליקציית הטיקטוק הושקה לחו"ל מסין לראשונה בשנת 2016. היא הייתה אחרת וקטעי הוידאו היו באורך של 15 שניות שנתמכים בדימוי ויזואלי: סרטון מצולם. כמה פשוט, ככה ממכר. נכון להיום, זוהי אחת מהאפליקציות הכי אהובות בעולם ובנוסף, היא נחשבת בחכמות מהיותה עושה שימוש בבינה מלאכותית.
איך עושים פרסום ממומן בטיקטוק? תישארו איתנו!

 

אפליקציית הטיקטוק שגשגה בתקופת הקורונה:

האפליקציה זוכה למעורבות הכי גבוה בארה"ב, ואם נדבר באחוזים מדויקים: אם אינסטגרם מדווחת על 7.2% טיקטוק מדווחים על 9.4% שאלו פערים גבוהים שלא דמיינו לפני כן.
יש בה מעל למיליון צפיות וידאו ביממה, והנתון הזה הלך וגדל בתקופת הקורונה. התחזית מדווחת על עליה של 40% בשנת 2020.
בנוסף לכל זה, היא זוכה לצמיחה אדירה בהקמת משתמשים חדשים – גם כאן התחזית מדווחת על עליה של 20% בגילאים של הקהלים.

 

הסגר מאחורינו, מה קורה עם טיקטוק היום?

נראה כי רובנו שותתנו במרחבים של הטיקטוק. הקורונה הייתה זמן מעולה לשבת עם הילדים וללמוד על רשתות חברתיות, לתת לילדים ללמד אתכם ולהפוך אתכם לעדכניים, רלוונטיים ומחוברים למה שקורה. אפשר לבצע ביחד אתגרים מצחיקים או לנסות ללמוד ריקוד ואז להביך את הילדים בזמן הצילום. בעצם, רק הנוכחות שלכם כבר תעשה את האפקט (; ועכשיו ברצינות, זה זמן מעולה להיכנס ולהתחבר לעולם אינטרקטיבי ומשחקי, אפשר להשתמש בה לפרסום ולהיחשף לקהלים חדשים.

 

למה לפרסם דווקא בטיקטוק?

פשוט מאוד: כי הנתונים שלה מעולים!
היא זמינה בלמעלה מ150 מדינות, יש לה למעלה ממיליארד של משתמשים, קהל צעיר וסקרן והנתונים רק עולים. השיווק בטיקטוק הוא גאוני, הוא מתבסס על 2 אפשרויות עיקריות: רכישת זמן אוויר (ממש כמו פרסומות בטלוויזיה) שזה פרסום ממומן לקהילה מוגדרת.
ברגע שאתם רוכשים "זמן אוויר" אתם זוכים לחשיפה ענקית בזמן קצר. הפרסום בטיקטוק מתגלה ככלי יעיל במיוחד, אפשר להגיע במהרה למיליוני חשיפות אבל כמובן – זה עולה לכם כסף. האסטרטגיה הזו מעולה לפרסום לקוחות קצה, קמפיין חשיפה, קמפיין הדים ומעורבות וכו'. התקציב מתחיל מ5,000$ ליום.

חשוב להגיד: טיקטוק נמצאים תמיד עם היד על הדופק והם מציעים לנו כל הזמן אפשרויות פרסום חדשות ועדכניות.

 

לסיכום קמפיין בטיקטוק

אנחנו מאוד מאמינים באפליקציה הזו כמו שאתם רואים, המון שנים היא הייתה נחשבת של ילדים ונוער והיה לה שם רע מאוד. אבל אז אנחנו, המבוגרים יותר, נכנסנו והצלחנו למתן את השיח ולהביא לאפליקציה הרבה ערך מוסף ועריכה מורכבת.

שיהיה בהצלחה!

אפליקציה מובילה

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משקל
עריכת דין
2 קריטריונים להגשת תביעת נזיקין

אם מטרת המשפט הפלילי היא להרתיע, להעניש ולשקם, הרי כשמדובר בתביעת נזיקין, הדגש המרכזי הוא על הניזוק. הפיצוי הכספי הינו הסעד העיקרי בתביעת הנזיקין ומטרתו להשיב את הניזוק למצב שהיה

סטנד אפ
אירועים
מה עושה בדיוק סטנדאפיסט לאירועים?

מופע סטנדאפ הוא דרך נהדרת למלא את הזמן בצחוק ולשכוח את כל הצרות למשך כשעה-שעתיים. זו אחת הסיבות שמופעי סטנדאפ הפכו לפופולריים באירועים פרטיים או באירועי וועדי עובדים ואירועי חברות.

חליפה
אופנה
למה חשוב לשים לב כשבוחרים לוק לעבודה?

בכל מקומות העבודה, הכל מהייטק ועד עריכת דין, בחירת לבוש היא משמעותית מאוד משום שהבגדים שאתה לובש הם מה שאתה משדר. על אף שיש צורך לשדר תכונות אחרות, בהתאם לסוגי