למה חשוב לשים לב כשבוחרים לוק לעבודה?

בכל מקומות העבודה, הכל מהייטק ועד עריכת דין, בחירת לבוש היא משמעותית מאוד משום שהבגדים שאתה לובש הם מה שאתה משדר.

על אף שיש צורך לשדר תכונות אחרות, בהתאם לסוגי העבודה השונים, בחירת הלוק המתאים חשובה מאוד.

אחת הדרכים המרכזיות לשדר תכונות כאלה או אחרות ללקוחות פוטנציאלים או לקולגות בעבודה היא המראה, זאת לצד שפת גוף ועוד מאפיינים אחרים שלא אעסוק בהם במאמר הזה.

כמו שלקוח לא ירצה לקבל שאיש מלוכלך ומוזנח יעניק לו טיפול רפואי, כך לא ירצו לקנות מוצר חשוב ממי שלא מתלבש כהלכה או אפילו בדברים קטנים יותר – לסמוך על חוות דעתו, לבקש ממנו כל סוג של ייעוץ וכולי.

 

החולצה המכופתרת

החולצה המכופתרת היא פריט בסיסי וחשוב. בשלב הראשון בבנייה של מלתחה, מומלץ לרכוש כמה חולצות מכופתרות בצבעים סולידיים יותר – לבן, שחור, בז', כחול ואפור. השילוב של חולצה מכופתרת, מעניק באופן מהיר מראה רשמי או חצי רשמי, בהתחשב בשאר הבגדים והן מתאימות לכל פריט לבוש.

למשל, שילוב של חולצה מכופתרת עם בלייזר מחויט, יכולה לייצר מראה רשמי יותר מאשר חולצה מכופתרת וג'ינס. היופי הוא שהחולצה המכופתרת מתאימה לשני הלוקים ובו בזמן מייצרת משהו אחר לגמרי – קז'ואליות לעומת פורמליות.

 

מכנסיים מחויטים

כמו שאמרתי קודם, סוג הלוק משתנה מאוד גם על ידי סוג המכנסיים, כאשר לובשים מכנסיים מחוייטים עם חולצה מכופתרת יוצרים לוק פורמלי, אם הם ללא בלייזר המראה נתפש בתור מכבד ומקצועי אך לא "יותר מידי" ועדיין מתאים לרוב סביבות העבודה, בעוד שאם מוסיפים את הבלייזר, למעשה בוחרים בלוק של חליפה, שעליו יפורט בהמשך.

 

נעליים

ישנם סוגים שונים של נעליים והם מאפשרים גמישות בסוגי הלוקים. בעוד שנעלי מוקסינים יכולים ליצור מראה יותר קליל ואלגנטי, לעומת נעלים מחויטות שחורות שנתפשות בתור פרטי לבוש שמתחבר ללוק של החליפה – רשמי יותר.

אפשרויות נוספות הן נעליים מחוספסות או גסות יותר. הן מסתדרות ללוק במידה וכוללים רק מכופתרת עם ג'ינס ולא עם נעליים מחויטות, משום שהן עלולות לקטוע את הזרימה ואת הפורמליות של המראה.

 

בלייזר

ישנם שני שימושים עיקריים בבלייזר – בחליפה וכתוספת פחות פורמלית של סטייל. הלוק של החליפה, כאמור הוא לוק מחויט ורציני שיכול לעזור בפגישות רשמיות ובכל מועד שבו צריך להרשים אנשים, בין אם קולגות ובין אם לקוחות או שותפים עסקיים.

הבחירה בבלייזר ללוק אופנתי ולא מאוד פורמלי יכולה להיעשות על ידי שילוב של חולצה מכופתרת, ג'ינס ובלייזר ובכך לייצר מראה אופנתי טוב ולא פורמלי יתר על המידה. הבלייזר, כפריט אופנתי יכול בחורף גם להיות משולב עם חולצות עם צווארון גולף  למי מאיתנו שרוצה את מראה איש הבוהמה.

ניתן למצוא את הפריטים האלו בקולקציה של דיפלומט.

 

ביגוד אופנתי

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיטה
רהיטים
5 סיבות לבחור במיטה העשויה מחומרים טבעיים

מיטות מחומרים טבעיים הן מיטות שנעשו נפוצות בשנים האחרונות רבים גילו את היתרונות הרבים של שימוש בחומרים טבעיים אחד מהחומרים הטבעיים שרגילים להשתמש בהם בייצור של מיטות מחומרים טבעיים הוא

חברת הדברה
הדברה
איך מזהים חברת הדברות אמינה?

בשנים האחרונות חלו שינויים חיוביים בעולם ההדברה כאשר נכנסה לשימוש ההדברה הירוקה והפכה לפופולרית וכן חומרי הדברה המכילים זרחן אורגני המסכן חיי אדם – הוצאו מהחוק. רובנו שמענו על מקרי

עצמות
בעלי חיים
אוכל רפואי לכלבים – למי זה מתאים?

בהתאם לגזע הכלב שלך, ישנם מזונות רבים ושונים שיכולים לעזור לכלב שלך להתאושש מכל מחלה. ישנם אפילו מוצרי מזון שתוכננו במיוחד כדי לעזור לחבר הפרוותי שלך לחזור לבריאותו. אבל אילו